سرخط خبرها

برگزاری اجلاسیه الماس‌های درخشان در مشهد| آزادگان سرمایه‌های جمهوری اسلامی هستند

  • کد خبر: ۱۷۹۵۲۹
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
برگزاری اجلاسیه الماس‌های درخشان در مشهد| آزادگان سرمایه‌های جمهوری اسلامی هستند
مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در استانداری خراسان رضوی با حضور مسئولان و آزادگان سرافراز برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور اجلاسیه‌ای با حضور مسئولین، و یادگاران دفاع مقدس در محل استانداری خراسان رضوی برگزار شد که در این مراسم ازادگان با بیان خاطرات خود، سختی‌های دوران اسارت را بازگو کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این مراسم اظهار کرد: ازادگان سرمایه‌های جمهوری اسلامی هستند، و همان طور که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بر همه‌ی ما واجب است، زنده نگه داشتن رشادت‌ها و جانفشانی‌های آزادگان نیز بر ما واجب است که این خود نمونه‌ی دیگری برای جهاد تبیین است.

حسن زاده بیان کرد: صبر وصلابت و بصیرت شما آزاده وایثار گر ارجمند و خانواده صبور وگرانقدرتان بهترین نمونه در ارائه عملی الگوی اخلاقی ومعنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه است که شایسته تقدیر وسپاس است بسی مایه فضیلت است که جانفشانی هایتان را ارج نهیم تا فانوس روشن چراغ راه تبار عاشقان و نوید بخش بشارتی نوباشد.

وی افزود: آزادگان تمام تهدید‌ها را در دوران اسارت خود به فرصت تبدیل کردند و سرمشق پیمودن راه انقلاب و کانون روشنگری علیه استکبار بودند.

وی افزود: لحظه‌های اسارت آزادگان در قالب کلمات نمی‌گنجد و شما مظهر ایثار و مجاهدت خاموش هستید. امروز نیز آزادگان نقش موثری در گفتمان انقلاب دارند و در جهاد واجب و فوری تبیین، آزادگان پیشتاز بیان روشنگری مسیر انقلاب هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به این که از میان ۵۶۴ شهید غریب دوران اسارت ۲۰ شهید خراسان رضوی حضور دارند ادامه داد: امروز باید خاطرات دوران طلایی اسارت آزادگان، ثبت و نگاشته شود و این رسالت تمام ماست.

در پایان این مراسم از جانبازان و ازادگان سرافراز تقدیر بعمل آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->